I Can't See My Dream
I Can't See My Dream
YOU+ME=LOVE
درباره وبلاگ


گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کان نغمه سر دهم که... من شیدای عاشقانه تو را دوستت دارم به وبلاگ من خوش اومدید وبلاگ منو با نظرات زیباتون منور کنید ممنونم
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

 

نامه ی سرگشاده ی مجید علیپور به تک تک هوادارانش
به نام خدایی که داده هاش ازروی نعمته و گرفته هاش حکمت مطلق…

 

 

میخوام خیلی خودمونی و صمیمی باهاتون درد دل کنمو یه قولایی بهتون بدم…

 

 

همیشه توی زندگیم احساس دلم نصیب دل های بی احساس بود…

 

 

 

 

توی دلم ازآدما داغ هایی رو به یادگار دارم که تازه شدنشون میتونه کوه ها رو متلاشی کنه…دنیای غصه هام اونقدر پهناوره که گاهی وقت ها خودمم خودمو تو دنیای درد وغصه هام گم میکنم…

 

خنده همیشه از لبهای خشکیدم گریزون بوده و شادی ها هیچوقت به سراغم نیومدن…

 

خیلی شبا تو زندگیم غیر اشک چشامو یه گیتارو چند تا ترانه ی غم انگیز همزبونی واسه ی دلتنگیام نداشتم…

 

خداروشکر از زندگیم راضی ام ولی با غصه های تو دلم زندگی هویتشو تو چشام از دست داده…

 

متاسفانه یا خوشبختانه تو جهنمی اسیرم که آتیشش از خاطره هام زبونه میکشه…تو دنیای موسیقی امروز هر روز شاهد چهره هایی هستیم که با تظاهر به غم ظهور می کننو تو دلشون تنها هدفشون شهرته و فقط احساس دیگرانو به .به سخره میگیرن..

 

ولی این قصه در رابطه با مجید علیپور صادق نیست…

 

سبک هنریم دقیقا داره زندگیمو به نمایش میذاره و غصه های تو دلم اونقدر زیاده که به تصویر کشیدنشون توی هر زمینه ای غیر ممکنو،محاله!مگر یک از هزاران…در حال حاضر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکنم وبه ناچار تصمیم گرفتم با دنیای هنری که بی اون واسم تحمل این زندگی محاله و تنها رفیق دلتنگیامه وداع کنم…!مجید علیپور از شما دوستان یه درس گرفت …اونم اینه که عشق همیشه عشقه…تصمیم گرفتم بعد از این خودمو زندگیمو صرف هواداران عزیزم کنم…ممنونم از این همه عشق و محبت بی دریغتون…دست بوس این همه لطف و صفایتان هستم…من به عشق شما تا ابد تو دنیای هنر باقی میمونمو هیچوقت تنهاتون نمیذارم…منوبابت این غیبت ببخشید وباتمام وجوددوستتون دارمومیگم :

 

حرف حرف شماست مجید علیپور تا آخر عمرش دلتنگی هاشو با لحظه های غمگین شماشریکه…

 

چه طور قلبی که بارها زیر پا له شده میتونه قلب هوادارایی رو بشکنه که از صمیم قلب دوسش دارن…

 

سلطان درد به عشق شماها به دنیای هنر برمیگرده با تغییراتی بسیار گسترده…

 

مجید علیپورمجید علیپور از این پس با سبک اختصاصی و مختص به خودش غصه هاشو به کسایی که این دردهارو چشیدن شریک میشه…از همین جا با بغض گلوم با همتون عهد میبندم که تو درد دلای همتون شریکمو وقتی آسمون تو نگاهتون سیاه دیده میشه با صدا و تمام احساسم در کنارتون حاضر باشم چرا که همه ی ما درگیر یه دردیم…مجید علیپور به عشق شما نفس میکشه و تنها دلخوشی دلش اینه که میتونه به دلهای شکسته خدمت کنه…از همتون عذرخواهی میکنمو تا چند ماه دیگه با آلبوم بی نظیری برمیگردم که تمام درد های توی قلبتونو به تصویر کشیده باشم…

 

جا داره اینجا از دوست و همکار عزیزم آقای محسن زمانیان هم یه تشکر ویژه داشته باشم ، بخاطر زحمات و تلاش های بیکرانشون.

 

 

 

 

 

مجید علیپور دوستتون داره ، با آرزوی موفقیت وسربلندی برای همه شما عزیزان

 

 

 

 

یا علی..

 

 

 

 

 

لطفا جهت پخش خبر منبع خبر درج شود.

 

منبع خبر: وبسایت رسمی مجید علیپور

 

www.majidalipoor.com

دوستتون دارم


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيوندها



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 791
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]